Otrzymuj i zarządzaj zgłoszeniami od Twoich klientów.

Skorzystaj z unikalnego narzędzia informatycznego dla firm obsługujących spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe.

Jak to działa?

1Panel właściciela firmy

Zarządzaj przepływem informacji o zgłoszeniach oraz przeglądaj statystykę wykonanych zleceń.

2Panel klienta

Za jego pomocą twój Klient przesyła Tobie zgłoszenia i otrzymuje od Ciebie aktualne informacje o etapie ich realizacji.

3Aplikacja mobilna pracownika

Ty i Twoi pracownicy macie dostęp do obsługi zgłoszeń i pełnych infomacji z dowolnego miejsca.

Co zyskujesz?

Oszczędność czasu

Twoja Firma oszczędza czas poświęcany na rejestrację, informowanie, dokumentowanie i rozliczanie zrealizowanych zleceń.

Poprawę organizacji pracy

Będziesz mógł przekazywać zlecenia pracownikom, gdy pracują w terenie i na bieżąco otrzymywać informacje o statusie ich realizacji.

Dzięki statystykom i raportom będziesz miał przegląd ilości zgłoszeń, najczęstszych lokalizacji i zakresu aktywności.

Profesjonalny kontakt z Klientami

Zapewnisz swoim Klientom dogodny i szybki sposób dokonywania zgłoszeń oraz otrzymywania przez nich informacji zwrotnych.